Haha, exakt såhär är mina dagar :



DU VET ATT DU ÄR SMÅBARNSFÖRÄLDER NÄR:


♥ Du har ett kodord för Bajs i offentliga sammanhang, och din omgivning känner till kodordet.
♥  Du njuter av att gå och handla mat själv, och räknar det som "egen-tid".
♥  ....Men när du väl gör det kommer du på dig själv med att vagga kundvagnen (som en barnvagn) när du står och pratar med en bekant.
♥  Det första stället du letar efter nycklar / mobiltelefon är i lådan där plåtar förvaras under ugnen.
♥ Middagen tar 25 min att laga, 6 minuter att äta och 45 min att städa upp efteråt.
♥  Du utbrister : "Herregud, halva dagen har ju redan gått åt", trots att klockan bara är 11.
♥  Du känner hur världen rämnar när du råkar sparka till en leksak, på väg ut ur barnets rum, som börjar spela eller tjuta och väcker barnet du ägnat timmar åt att lägga.
♥  Du slutar använda handväska och har ett fack i skötväskan för sina saker.

Kommentarer
Postat av: emelie sundin

Haha precis på pricken är det! Så har jag det också;)

2010-01-10 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0