Helt sjukt..

Vincent tog upp  toastolen och la huvudet där och fastnade .. så sa han "- Mamma, jag vill inte göra så" med en JÄTTE gullig ljus röst.. . . Hahahah hur fan KUNDE han säga så? Magnus hörde ju det också =O. . Han visste säkert inte att han sa det eller menade nåt med det.
Men hur i hela fridens namn kunde han? HAHAHHA. Vi höll på & dö.
Från att bara säga Mamma, pappa och lampa så säger han det.. Va säkert en engångsgrej också men han SA ju faktiskt det. Snacka om att vi va chockade.

Fick en uuunderbar sovmorgon ända tills 11. Gud va skönt. Låg uppe en bit in på natten i sängen med laptopen på magen och bara njöt. Inte ofta man kan va uppe länge eftersom man ska upp tidigt (fast vi kör ju varannan dag när han är ledig så ska faktiskt börja göra de på mina sovmorgonar=).

Nu sover min fis middag och vi softar lite i soffan. SKönt att göra det också. Magnus ska snart åka & träna - Min träningsnarkoman. Men han har ju goa muskler .. Mmmm i like iiiiit :-)
Så ska vi åka & äta söndagsmiddag hos Vincent gammelmormor Elsa. Hahaha, hon har fan bjudit dit oss varje helg nu i flera veckor. Magnus kan inte med & säga nej... =)

Vincent som tomtenisse i julas...<3

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

hallå hallå:)

haft en bra dag ? :)

2010-01-17 @ 18:38:05
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Mother, Married &Twenty

Hahah vad sött att han sa så :) Fast att fastna med huvudet i toastolen är väl inte så roligt kanske :)

2010-01-18 @ 22:39:26
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0