Låne-data.

Jag tycker absolut i n t e  att det har varit roligt att min data varit inlämnad sen den 12 december.
Visst att det varit jul & nyår men det var 12 dagar kvar tills julafton när vi lämnade in den. NÅNTING måste ju ha hänt under den tiden? ...NEJ, den 28onde skickade dom efter reservdelarna. Som brukar ta fem dagar att komma men domn har fortfarande inte kommit. Åh vilken tur man har, datornörd som man är.
Men ärligt. Vad gör man när barnen sover middag? Jo, kan slänga sig i soffan och slappa med en dator. Hur kul tror ni jag har haftt den senaste tiden? Ha ha. För jävligt.
Ringde dom igår och dom berättade att man har rätt till lånedator efter 20 dagar och nu har det ju gått typ 28 och verkar inte va nån dator på G så... jag fick iallafall låna en så jag slipper va pissed off.

Hur ska jag kunna blogga om en hel månad? Inte för att det är hela världen så... men jag ska spara denna blogg och visa för Vince när han är lite större hur söt han var och hur underbart vi hade det osv. Nu har jag liksom missat hans första jul, nyår osv osv. Alla julförberedelser. Jaaaja. Antar att jorden inte går under.

Todelidooo :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0