Lugn söndagshemmadag

Idag har det varit en typiskt söndags-dag. . Inte mycket nytta gjort!! Lill-skiten vaknade kl 08.30.. glada gick vi upp och gjorde våra rutiner. Vid 11 somnade han om och jag med.. sov till 13.30 medans lillen gick upp med pappsen. . . Magnus hade börjat med Kalops och jag fortsatte. . Vincent fick en egen som han älskade :)

Pappsen åkte till jobbet och vi gick ut en sväng & gick i kyyylan.. Brr ! !
Och på eftermiddagen så har vi bara lekt med alla hans leksaker.
Han fick gröt, efter en stund välling oh så blev det naning vid 18.30. .

Som sagt -- En väldigt lugn och seg dag!!

Jag väntar på att Jensa ska ringa så vi kan ha ett långt samtal.. som vi brukar ha på kvällarn.
Snacka av sig.. det är skönt. Gör det mest på kvällen när man kan slappna av i lugn & ro...

När baby kommer hem så blir det förmodligen ett avsnitt av Dexter ikväll igen *Beroendeframkallande*

Nyfiken på chips-skålen som stod framme när lill-skruttisen vaknade :)


Brummar.. många gånger varje dag, och när jag härmar
honom försöker han ta min tunga för att nypa tag där i - Tokunge
:D


Väntar på mammas reaktion - Får jag idag kanske!??







Kommentarer
Postat av: Nicole

Åååh, skrev en lååång kommentar men den verkar ha försvunnit...

Det jag menade i mitt inlägg var inte att jag skulle göra nå dumt. Jag menade att jag skulle må sååå himla dåligt om jag skäller på Melvin å så händer det honom något. Peppar, peppar

Förstår du vad jag menar? Kraam

2010-01-26 @ 10:34:41
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Nicole

Det är ofarligt med feberkramp om det inte varar allt för länge. Så det stämmer.

Har alltid varit rädd för att något ska hända honom. Men nu är känslorna starkare. Det är ju inte så att jag tror det, är bara så rädd för det. Efter att ha varit med om så mycket dom senaste åren så blir tankarna lätt negativa.... Svårt att förklara. Hoppas allt är bra med er! Kraam

2010-01-26 @ 17:34:58
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0