Måndag

Då sitter jag & äter dagens middag.. den består av snabbmakaroner med grönsaksbuljong i . . .. Hahahaha, så är det när man är själv hemma. Då tänker man inte alls på mat till sig själv!

Vincent har precis somnat. Lite tidigt men han var heeelt sjukligt trött. Så det var skönare för han att få somna.
Prövade att lägga honom i spjälisen idag också. Och visst somnade han själv :-) Man blir så otroligt stolt.
Har liksom aldrig varit några problemmed honom alls med något, sen han föddes. Tog bröstet med en gång, ammningen gick super, har alltid ätit bra, alltid sovit jätte bra, aldrig skrikit utan anledning. Allt har liksom varit super. Allt känns för bra för att vara sant - Ett bra tecken på att han är väldigt nöjd med livet... och det känns ju otroligt bra för mig som mamma för vet jag att han mår bra så gör ju jag det också.

Vi har iallafall varit & lekt med alla bäbisarna idag på Öppna förskolan och det är alltid lika mysigt. Han visar vilja av stål, min lilla kille. Får han inte som han vill slänger han sig baklänges och skriker. När han inte får ta nån annans leksak. Hahah, men det får han IKKE. + när man ska ta på overallen, det vill han i n t e . . Men det är mammsen som bestämmer.

Han somnade en timma i vagnen. Efteråt gick jag förbi Ica och köpte en liten burk med cola och en chokadbit som jag ska mumsa på strax till mitt favvoprogram "Familjen annorlunda" ♥ Längtar till måndagarna bara för det går då. Haha...

Magnus jobbar kväll. Vi har haft jätte mysigt i eftermiddag. Hade tänt alla smålampor, busade, sjöng, skrattade och hade jätte kul Vi har alltid så mysigt och kul ihop. Det är kul när han skrattar med en / åt en.
SÅ sa han "gröt" .. när jag sa det - härmis =) Duktig..

Imorgon är vi också själva hela dagen.. så tråkigt, får väl se vad vi ska hitta på.. Kan nog va skönt för Vince att bara va hemma..
Nu ska jag läsa lite bloggar & sen bänka mig vid tvn.

Inatt när jag stod och beundrade honom så var jag tvungen att fota=)
Dumma mamma.. han fick klämma åt ögonen fast han sov av den starka blixten.


På öppna förskolis..


Sin dagliga göra här hemma.. gå med gåvagnen och se mallig ut =)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0