Mooorgonkvist.

Åh jesus.. jag kommer på mig själv flera grr i minuten att sitta och blunda. Jag är helt sjukligt trött, försökte ligga kvar så länge som möjligt. Kl 07.30 så gick det inte mer. Då stod han och hoppade och slickade på sin spjälis-gavel & skällde på mig.

Jag hoppad han vill somna om snabbt idag för detta var väldigt jobbigt. Hahaha!

Igår kanske han inte var såå jäte trött när jag la honom för han va inte så sugen på att somna själv. Ställde sig upp & tjötade och spotta ut nappen. Så jag prövade att lägga honom i vagnen & där somna han på 2 röda.
Jag antar att det där går i perioder och att man har olika humör, olika dagar.. såklart :-)

Förmodar att det blir en lugn lördag. Magnus jobbar tilld 16, lite tråkigt.. men men! Blir väl lek, bad & mat, och sömn.. de vanliga rutinerna - Rätt mysigt ändå.. Hihi!

Heej så länge!!

Här varr lilsnuffen 8 mån ==)

Kommentarer
Postat av: Kevin

hej vad gör du

jag längtar efter er

2010-01-23 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0