MyS-LördaG

Idag var Vincent snäll & gav mig sovmorgon till 07.30 - Det var verkligen välbehövligt i och med att jag inte kunde somna inatt för det var 2 idioter (hahaha) som stod och sjöng och spela gituarr hero. Jag kan lova er att det var INTE tjusigt. Att man KAN sjunga sååå dåligt? Helt otroligt =D

Har iallafall plockat undan hela morgonen. Det blir lätt grisigt med såå många i lägenheten. Så har jag & Mathilda matat Vince, badat honom och plockat på hans rum. Även dammsugit 2 gånger idag :-) Alltid lika kul. . .

Var ute och gick en prommis i Fors förut. Såå kul att kika runt o områden tycker jag. Hur folk har det och hur man själv skulle vilja ha det.

Nu ska vi strax ha lite räkfrossa :-) Köpte med massa färska räkor hem och färska baguetter.
Tänkte ha kärleks-mys-kväll ikväll =) Hihi.. + chips, lökdipp och cola. Massa tända ljus och film<3 Ska nog se New Moon.. har ju sett Twiligt så får väl se 2an också då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0