Sovardagen

Tji fick jag.. kl 03.30 inatt vaknade Lill-Vince klarpigg och överlycklig.. skrattade, dansa & tjöta! Jag trodde inte det var sant, men konstig nog var jag inte såå trött trots att jag inte somnade förräns 12. Så jag gick upp och bytte blöjan ifall det hänt nåt där.. och han tjöt av lycka att få komma upp. Sen fick jag börja vagga han i vagnen och kl 05 somnade vi igen - Till kl 07.. Gick upp, myste under täcket framför Vakna :-)
Åt gröt. Köpte en ny till honom igår från 12 månader med müsli i, den uppskattades. Tror den var mer mättande också, kändes mycket mer tjock. . Vincent hjälpte mig med tvätten flera grr.
Han pekade på mitt öga. Så berätta jag att det var ett öga . Pepa på munnen & jag berätta att det var en mun.. och han började le, tog på ögat igen och jag upprepade det igen och han gapskrattade. Hahaha.

Vid 10 somnade vi igen och jag vaknade inte förräns 13.30 - Sjuuukt. Magnus gick upp med Vince vid 11.

Så det har varit en riktig sovar-dag från och till. Nu sover han middag igen.. hahaha, innan vi ska till svärmor på middag i Ef, onödigt att han ska va dö-trött vid 17-18 som vanligt. Så vi kanske kan åka hem vid 19 iallafall med våran snutt. . .

Nu ska det dammsugas & skuras golv - Det är INTE kul att ha en vagn i denna årstiden inne i lägenheten.
Dammsugning 3-4 grr om dagen för att det inte ska se ut som en missär :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0