22:54

=)=)

Innan jag började jobbet så lagades det lite Ungsbakad Lax med potatis & Dillsås som vi åt hela familjen.
Magnus fixade min cykel (hjulet sprängdes juu:) så jag kan cykla till jobbet !

Men innan det åkte vi till Polisstationen och fixade pass till de 2 herrarna (Jag gjorde nytt för snart 3 år sedan när vi var i Rhodos). . Vince blev sjuuuk-söt, som vanligt. Hihi!
Han är så jäkla rolig om dagarna så man knappt orkar skratta. Hahha, så charmig min lillkille, så himla stor han börjar bli, och smart! Men det är ju så det är med sina älskade små barn. Man avgudar allt dom gör =)<3 Dom som gör livet ..

Sen åkte vi till Karma och tog oss en god fika & så gav jag mig av raka vägen till jobbet sen. . Där har det varit att göra som vanligt.. Fått ge VB (Vid behovs medicin) på alla typ.. man såg vilket helvete som höll på att bryta ut.

Killarna hade åkt vidare till Lotus-gården för vår Bvc-sköterska sa att vi skulle kontakta dom och kolla om han behöver vaccineras innan resan så där blev vaccin mot Hepatit A . . Han hade inte sagt ett ljud min duktiga fis. . Så nu återstår att se om han blir febrig..
Vi ville va ute i god tid med dessa saker.. Det kommer va nog att tänka på med allt annat innan resan.. + att han ska vaccineras i juli på Bvc.. 1½ års sprutan och de måste gå några veckor imellan!
 - Pass & Vaccin för 1500. Kul grejer att lägga pengar på, ha ha ha.

Jaja nu ska jag sova så jag orkar upp till jobbet imorgon också!
Puss&Heeej.

På karma :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0