Åhhh

MIDSOMMARAFTON!
Usch.. det känns inte alls kul. Jag sitter här med min Midsommar-tallrik med mat och tycker oerhört synd om mig själv. Jag låtsas som det är vilken tråkig dag som helst och att man bara ska iväg till jobbet.

Men det är svårt allt låtsas när det äre helt tomt i lägenheten. Min ädlaste lilla människa på jorden är inte här och det är alldeles tyst.. Jag tittar mot hans rum och det kommer inte små fötter stapplandes. Snyft snyft snyft!

Nä jag ska faktigt rycka tag i mig själv nu.. Gå till bussen och slita hårt ikväll!
Min lillunge har det ju ialf faktiskt underbart ute på landet i stugan .. kunna springa fritt, dansa runt midsommarstången, leka lekar, äta mat vid ett långbord och BUSA :-)

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0