gÖTTar mig

Hej hej & Godkväll!
Jag har haft noll lust att blogga.

Just nu ligger jag iallafall i sängen. Benen är helt möra. Jag & Vincent har haft en "rännar-dag" utan dess like.
Hade tid på Kirurg-mottagningen i Varberg imorse 10:30 ! Magnus hade en heldag med jobbet. Middag osv..
Så vi fick ta Öresundståget dit. 15 minuter innan bussen skulle gå till stationen upptäckte jag att jag glömt mitt bankomatkort i Trollhättan. I panik ringde jag svärmor för o se om jag kunde föra över till henne och hon kunde ta ut... Sprang ner till Bowlinghallen så hämta hon oss där.. Sprang till stationen.. Köpte med mutor till Vincent!
What a mami.. Hahaha! Jag pallar inte med en unge som skriker rakt ut i ett tåg för att han inte får springa. Det gör nog verkligen ingen annan heller för den delen!

Framme i Varberg så var det långt till Sjukhuset så då tog vi en buss.
Träffa läkaren.. Jag fick en remiss till Cancer-genetiska-mottagningen på Sahlgrenska där jag ska få en tid till sensommaren. Det går ju genetisk bröstcancer i flera generationer i min släkt - Nära.. därför ska jag förmodligen gröpa ur bröst & armhålor (får nya bröst efteråt) när jag fått mina barn & ammat (eller tidigare) dom så minskas risken drastisk att jag drabbas !!

Sen tog åkte vi tillbaka.. Efter resan va jag tvungen att köpa Burkmat hemma i Kungsbacka innan vi skulle ta bussen hem igen. . Men då tyckte jag synd om Vince som suttit stilla så länge i vagnen så jag rastade av honom i lekparken en lång stund..
Gud vi va helt slut när vi kom hem.. Men mat var vi tvugna att ha så ställde mig & laga Spagetti & Köttfärssås..
Nyss har det badats, vi två! Och nu slocknade han..

Själv lligger jag i ett tyst hem.. Under täcket, i sängen, med värmekudde, choklad.. & datan! LJUVLIGT.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det förtjänar du verkligen efter en sådan stressig dag! Hoppas att allt är bra med er! Kram Sara

2010-06-16 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0