Lisebergggg

Igår tillbringades heela dagen på Liseberg. Åkte ned så vi var där vid 12 och mötte upp mina föräldrar & syskon + Gisela. . . Köpte åkband och sånt där. Dock inte till mig för jag är en riktigggg fegis =/

Vi gick till barnattraktionerna först och så åkte jag lite med Vince.. Haha han tyckte det var jätteeee spännande och gapskrattade.. Dock inte på den där med hästarna för då ville han inte va stilla.
Farfarsbilars preimär var det ju såklart ocksåå :-) Han var helt fashinerad av allt där inne.. Alla stora kaninerna som gick förbi te.x !!

Sen spelade det massor. Vann inte en enda gång ! SÅKLART. Åkte iallafall flumride & Colorado. Såå modig var jag!! Fast jag åkte ju massa barnattraktioner och det passade iallafall mig HAHAHAA.

Så åt vi och shoppade.. Tog en fin familjebild att ha på kylskåpet också :-) Hihi.. Så åkte dom andra en massa.. Magnus åkte slänggungan hela själv.. Helt jävla galen.. Hahhaa, vilken jävla min när han väl satt sig. Då kom ångern in rätt rejält !! HAHAHA. Jag är känslig och lipade för att jag såg han sitta där och hade ångrat sig.
Sen lipade jag för att en liten 3årig flicka gav sina nappar till Lisebergs kaninen.. Hahah jag är störd!

Vincent ÄÄÄLSKADE sagoslottet. Han satt heeelt stilla och faschinerades. Mammas goa kille!!
Älskar dig så mycket <3<3<3

När vi kom hem ömmade ryggen rätt rejält så jag la mig i sängen på värmekudden och somnade efter en stund.
Vincent somnade kl 20:00 så idag vaknade han 8.15 (!!!) Det är SEEENT i min familj! Hahhaa alltid till 6-7 sover han! ALLTID :-):-)
Så nui smaskar vi på Mango och kikar på Teletubbies innan vi gör något av denna dagen!

    

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh vad det ser kul ut! Jag kan tänka mig hur kul Vincent tyckte det var :D Jag ska definitivt ta med mig mina pojkar till liseberg nästa år :)

2010-06-20 @ 10:05:20
URL: http://odonnell-marberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0