Lovely Midsommar.

Jahaa.. då har mina killar åkt ifrån mig för att fira Midsommar i Gaddesanna tills i övermorgon, medans jag ska jobba !! Hur det känns?? : För jävligt. Jag har aldrig varit utan min lill-kille sååå länge =/ Kommer gråta mig till sömns ikväll.. Buhuhuhu!

--

Har iallafall har en helt underbar dag! Har  ä n t l i g e n  varit klarblå himmel & sol. På morgonen åkte vi till Majgården och åt Räkbuguetter till frulle. . Åkte vidare till "Noa's Ark". En bondgård ute i Onsala där dom har massa aktiviteter för barn.. Dom får klappa massa massa djur.. åkt häst & vagn.. grilla korv, sångstund och massa leksaker! Rena himmelriket för barn!! Där var vi tills vi blev slut..
Åkte hem till Svärmor och natta Vince för en förmiddags-nap!! Medans det så solade vi..

När han vakna gick vi ned till havet.. Jag tog första doppet iår och Vince också!! :-)

Nu har dom åkt och jag ligger i sängen .. dricker cola & äter snacks.. Jag passar på att njuta just nu av att vara själv och göra som jag vill.. MEN jag har en klump i magen för om nån timma när jag inte orkar vila mer så kommer det va jobbigt jobbigt jobbigt =/ Och hela dan imorgon..
Men men nån gång måste man väl va utan han också !! :(((

Har köpt Midsommar mat som jag ska äta i min ensamhet innan jobbet imorgon:
Färsk potatis kokad i dill, gräddfil,  gräslök & varmrökt Lax - Mumaaaa!

GLAD MIDSOMMAR =) =) =)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0