Sommarfest på det blivande dagiset.



På morgonen idag har jag jobbat. Nu är jag ledig ända tills på tisdag.
Även om man te.x börjar sent så kan man ändå inte slappna av för att man vet att man ska dit!

Vid lunchtid åkte vi in till stan & åt en underbar Räk-sallad på "Naan". Magnus åt Kyckling&Bacon-sallad och Vincent norpade från oss båda...

Sen gick jag hem & vilade lite och killarna gick över till Kalle och sparka boll på deras baksida...
Vid 17- snåret kom dom & plocka upp mig för det var Sommarfest på hans blivande dagis.

Lite tipspromenad, "mingel", rutchkaneåk & springa efter våra små-galningar som är livsfarliga..:-) Fick jordgubbstårta och saft/kaffe.. och så fick vi oss en rundtur inne på avdelningen. >Vincent utforskade som bare den. Han kommer älska att vara där. Han är inte direkt blyg av sig och han är super-social så det blir nog jätte bra.

Vincent, Kalle & Hugo blir nog värsta kill-trion där borta. Alla bor här på vår gård och är lika gamla, lika frammåt och lika galna.. Ha ha ha , såå söta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0