Trött & Sleten

Hej hej!!
Nu har jag precis gjort klart min helg på jobbet och det känns hur göööött som helst. Kvällen har varit .. : Blä !!

Har stressat hela dagen känns det som.
Igår efter att jag slutat jobbet tog jag tåget till Thn och pappa hämtade mig så mötte jag upp alla ute i Stugan.
Såå kul att se min lill-älskling igen som inte mått så himla bra =/ Diareér från helvetet, sen kunde han knappt gå för han hade så ont baktill =/ Såklart va han jätte gnällig på midsommar för det.. Buhuuu stackars min goding.

Så vi lekte i stugan innann vi åkte till mamms och papps.. där beställde vi Pizza .. Mumsss så kom släktingarna bort.. Från Norge & Sthlm =)=)

Imorse åkte vi till Överby och strosade innan vi åkte hem och då blev jag avsläppt på jobbet.

Nu ska jag äääntligen sova . Imorgon bitti blir det nog Vårdcentralen för Vince. (Nu har han även feber igeeeeen) =/ Är hela tiden sjuk. Ska be dom ta Mjölk-allergi-test också.

Natti!!!
Killarnas midsommar:

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0