Sommar-avslutning.

Idag startades dagen med bad för Vince och så gjorde vi oss iordning för att åka till Öppna förskolan vid 10:00 . Det var sommar-avslutning där idag med jordgubbstårta. Vi har ju hängt där rätt rejält sen tidigt förra hösten så det kändes viktigt att gå dit och leka en "sista" gång. I höst är det dagis som gäller ju och då kommer vi nog inte att gå dit om det inte är för att han är ledig nångång och vi inte har nåt att göra.. !!

Efteråt gick vi till Kungsmässan och han slockna i vagnen (30 min hahaha).. Köpte lite små-gojs och så kom Magnus & mötte upp oss för igår gick våran data sönder igen för typ 5e gången sedan nyår. Barn & elektronik i ett hem passar sig inte. Inte barn & värdefulla saker överhuvudtaget! Dom är nog måttligt trötta på oss där borta. Hahaha, garantin är det bästa jag nånsin skaffat! Så nu har vi en lånedata igen som vi känner väl vid detta laget =) =)

Vi har lagat hemgjort mos, köttbullar och brunsås. . Jag gick och tog en power-nap för vi har vaknat endel inatt .. "Jag" & Vince... han skrek som han vore döende och vred sig.. efter ett tag fick han en alvedon och sov med oss.. Sen vaknade han vid 04.30 igen och då tog vi en härlig promenad här i lägenheten med vagnen sådär på natte-kvisten för att natta om honom.. Man har liksom inte så mycket roligare stuffs för sig på natten!
Ha ha .. va synd om honom.. hade ont nånstans!!

Vi har hyrt en film vi strax ska se : Precious.. Med maaaaasssa godis<!! Håller på att färga utväxten så man är sommarfräsch :-)
Imorgon är det min sovmorgon.. så åker vi bort till Emma & hälsar på ute i Åsa innan det är dags att inta helgpasset imorgon kväll på jobbet..

Nä nu blir det att Mysaaaaaa, mysaaaaa!!
(Härifrån har jag fått det) :




Sötaste killen i hela världen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0