Utmattad...

Hello ! ! !

Satt hemma i Kungsbacka igår.. så fråga mamma om vi inte skulle komma dit tills idag eftersom Magnus ändå skulle jobba.. Så vi packade i raketfart (eftersom tåget snart skulle gå). . Skyndade oss ut och lekte med Kalle eftersom vi lovat det. . Spraaang som en jude hela vägen ner till station på 10-15 minuter. När jag kom fram fick jag ont i min opererade höft, högg till som det gjorde innan op och jag gick och halta. Hahaha. Trodde nästan den hamnat löst höftkulan och min nästa om-operation var kommen!

Fick stå upp på tåget med det onda + en unge som skrek nånstop från Kba- Thn i 2 timmar (!!!). Jag gjorde AAALLLTTT.. Enbart för att de andra på tågen kolla surt på oss annars hade han aldrig fått som han velat..
Inget dög.. Kolla på klockan.. Hmm bara 40 minuter kvar av resan, blev helt svettig. Ville bara sjunka genom jorden och dö.

Kom fram och kramades med the family there. . Lämna av sakerna, gick ut på gården och lekte med Tuva! :):) Gosflickan!<3 In , äta Taos..La Vincent som mådde skitdåååligt. . (Allt bara rinner igenom honom. . Så nu sa dom på Sjukvårdsråd... att han inte ska få nåt annat i sig än vätskeersättning med sked & nån morots-ersättning) prata med mams & paps en bra stund. . Cykla bort och prata med Jenny på hennes uteplats i 1½ timma typ.

Idag fick jag sovmorgon.. upp till Vince som är lika dålig idag. . Misstänker magis men vet ju inte! Är ju inget annat märkbart på honom. Men han behåller iiiinget. Inte ens vatten! Därav vätskersät.. och det andra!
Kändes ju kul att va ute när man inte vet vad det är..Men vi var ju tvugna att ta oss hem..

Promenerade mot stan..tog en glass i solen.. Bytte blöja.. tog en hamburgare, bytte blöja, sprang efter lillen, bytte blöja.. in och köpa rån (kunde man ge om han vill tugga på nåt) sprang för mitt liv för att inte missa tåget..
Underhålla i 2 timmar till. Byta blöja, byta blöja! Helt slut när vi kom fram. . Väntade på att Magnus skulle hämta oss.. Gick runt i solen. . Hem, ge han Majsvälling eftersom han inte fått i sig nåt alls. . Han stenslockna helt matt.. (vaknat mkt under natten också). . Var vrålis efter att inte ätit nåt så vi slängde igång grillen. På med marinerade spaer-ribs, potatissallad, champisar och sallad.. Snabbt och lätt *Fniss* samtidigt som vi gjorde iordning disk, iordningplockning, slängt in en tvätt (eftersom det var överfullt), diska igen efter maten!

Och nu ligger jag helt svimfärdig i soffan.. Får väl en utmattnings-kollaps snart! Får faktiskt skylla mig själv endel. Det måste inte se perfekt ut hemma. men jag kan inte sätta mig ned när det ser för jävligt ut.. då tar jag det det snabbaste jag kan. Även om det är myyycket! Och även om man redan är helt slut.. Slipper man ju det dagen efter för då kommer det ju ännu mer! Ha ha ha..

Hoppas det blir bättre med min lilla kille nu.. Hoppas han inte har mjölk-allergi eller nåt.. Men han brukar ju inte va såhär annars!

Nuska vi strax se en film och äta Chips & dip (Ovanligt??) nu när vi saknat varann =D

Nu har jag berättat allt om de senaste dagarna - Hahaha!

Lite bilder från senaste veckan!












Kommentarer
Postat av: Lilla Pauline

Det är många blöjbyten när man har kids:)



http://www.lillakompisen.se/wp-content/uploads/814.png



Kämpa på!!

/Lilla Pauline

2010-06-08 @ 09:22:51
URL: http://www.lillakompisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0