DagisJobb

Åh jag vill inte jobba i vården. Jag vill komma till ett jobb där det är KUL att komma till i *längden*.
Det enda jobb jag skulle kunna tänka så om är D a g i s  . Jag fullkomligt älskar barn och allt som hör där till.

Så fort jag får chansen ska jag plugga til förskolelärare och det ska jag jobba med i resten av mitt liv. Det kanske inte är världens mest välbetalda jobb men det är sånt jag brinner för & älskar. Ett jobb som jag kan känna mig rygg i och veta vad jag egentligen gör

Så fort Magnus är färdig med sin utbildning som han väntat på så länge. Det tar inte så långt tid förrens det är klart. Tills dess kanske jag kan skriva upp mig i Dagispoolen?
Jag vantrivs att gå med sura deprimerade kärringar som snackar skit i ett boende. Även om jag så är sjuksköterska eller läkare. Aldrig mer vården i framtiden!!



Kommentarer
Postat av: en dagis fröken...

Självklart ska du skriva in dig i vikariepoolen! Vi behöver fler som du, ofta får man vikarier som bara är där för att få pengar och står och glor...bryr sig inte alls om barnen! Hade varit underbart att ha dig som vikarie och så småningom kollega! ;)

2010-03-21 @ 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0