En riktig Svensson's fredag!




Nu är vi hemkomna från alla dagens bestyr.
Babycafeét är innte alls lika roligt som Öppna förskolan, enligt mig. Vincent verkar inte heller tycka det. Sen så gör inte saken bättre att jag inte vet vem NÅN är där och alla känner redan varandra & sitter i olika "ringar".. dom försöker ju va snälla så man får "va med" HAHAHA men jag känner ingen lockelse till det. Inte riktigt min typ av människor. Sen kan inte Vincent leka med någon för att det är yttebebisar som bara ligger på golvet & inte kan röra sig och jag får passa honom hela tiden när han får så han inte ska råka gå på någon.

Får pröva på måndag istället för då är det upp till 5 år och känner vi inget bra inför det heller så får vi bara gå på Öf ifortsättningen. Nackdelen är att det är så långt ifrån! =/

Vi har även handlat och köpt en flarra vin till ikväll. Det blir Tacoslagning och ett glas vin när hjärtat somnat ikväll - Samboparet imellan :) - En typisk svenssons-fredag. Men jag kan inte tänka mig någon bättre kväll än så här. Det är helt perfekt, enligt mig: God mat, tända ljus, lite rött, bra tv med min ljuvliga familj.
Ska även smaska godis, chips, jordnötsbågar & dipp <3

Vince vaknade 6.30 imorse och jag tänkte han skulle sova sin nap vid 11 när vi gick ifrån cafeét. Han hann att sova en kvart innan jag skulle rycka upp honom in i bilen.. så var det med den sömnen. Han va helt förstörd inne på Maxi men sen somna han när vi kom hem - Fullständigt övertrött vid 14.

Nu ska jag ta det lilla lugna innan han vaknar. Då ska han få middag.. sen får vi se om vi bara leker hemma eller går ut på nån liten promenad!
TACK & HEJ, TREVLIG HELG :-) :-) :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0