Goddagens gråa dag!

Fast att det regnar och smattrar mot rutorna har jag aldrig njutit så mycket av som i dessa tider!
Helt sjukt att man kan bli så glad av att det regnar. Bort med snö, välkommen vår & sol (-:

Idag har jag & min lilla kille en hemmadag - Vi har kikat på Teletubbies (när jag frågar om han vill se på Teletubbies..så säger han Ttttt, *lite svårt o säga hela det namnet, haha* och springer till tvn och sätter sig.. & väntar alldeles tålmodigt, tyst & stilla ända tills allt är påsatt..hihihi, så fruktansvärt sött)
Så har vi även badat tillsammans, plockat iordning, tvättat, ätit mat & lekt en massa.

Nu vilar han middag & jag vilar upp mig i soffan innan det är dags att jobba : 16-22 är tiden idag.
Späääännande! :D Hahaaaaa.

Magnus ska ha choklaaa & cola här till mig när jag kommer hem så jag ska verkligen joba på intensivt så att kvällen går snabbt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jajjemensan det ska ni veta ;)!! Så det är ingen ide du försöker lära min son något dumt. Hahahahahha

2010-03-23 @ 12:53:57
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0