Långpromenixxat

. . Efter middagen har vi promenerat i solen, kikat på radhus & sådär. Det är alltid mysigt :) Gick hem till svärmor & fika. Där är det spring spring spring. Trappor ha dom & dit ska Vincent hela tiden gå upp. Ska ta alla kontroller, alla ljus & stoppa i mun. Öppna & stänga dörrar med finporslin i & slänga allt som kommer i hans väg på golvet.
Det är en mycket mycket intensiv period just nu. Är överallt & ingentans och man kan inte titta bort en sekund.
Men som alltid överglänser hans underbara personlighet & hela tiden får han en att skratta nåt enormt.
Förstår inte hur en liten 1åring som knappt kan prata kan vara så himlaaa rolig? :-) Men det är mammas pojk we talkin' about =D

Kom nyss hem och är som sagt helt slut. Magnus tar ialf den enorma disken från lunchen förut.
Är lite orolig för lillen. Han vill inte äta, inte bada, inte åka vagn för långt, vaknar en gång på natten helt hysterisk.
Så har det varit den senaste veckan =/ Buhuu.

Nu somnade precis Vincent. Bara sovit en gång idag - Tidigt.
Jag ska prata lite i telefon tänkte jag. Gör oftast det på kvällen då man kan göra det i lugn & ro.



 

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså Vincent har ju blivit jätte stor på jätte kort tid :) Han är ju helt underbart söt! Men jag kommer ihåg att så fort Melvin fyllt 1 år så tyckte jag att han växte varje dag =) Hahaa!!



Ja jag är nog liiiiiite efter. Jag skyller på att jag är mamma och inte lika "inne" längre, hahahahahahahahaha!!

2010-03-10 @ 10:51:16
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilka fina bilder, toksöt är han :)

Ellie har också sånna perioder när hon vaknar på nätterna och storgråter, tror att hon drömmer mycket, det ska tydligen vara olika mycket under olika utvecklingsfaser.

Man blir ju så orolig när saker inte är som dom ska med dom, vi var helt tokiga av oro när hon matvägrade och bara skrek och kräktes.. Visade sig vara ännu ett fall av hennes ständiga förstoppningar så då var det snabbt löst med laxering och hon var på topp igen.. men som sagt, fram tills dess..

2010-03-15 @ 22:04:46
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0