Mamma&Vince - Dag

I förmiddags efter min sovmorgon så packade jag & Vince väskorna & tog en promenix ner till Badhuset.
Vi hade riktigt rolig & mysig eftermiddag där tillsamman :-) Va lite orolig att han inte skulle vilja duscha eller något innan för den senaste veckan har han skrikit i panik när han fått duscha/bada. Det är mkt som varit annorlunda med honom den senaste veckan. Vet inte vad det har varit, om det är någon utvecklingsfas nu igen eller något.

Men han log det största han kunde. Han bara älskar att sitta i barnstolen på badhuset o få varma strålar på sig.. han skrattar - det kittlas på honom :) Så plaska vi i varmvatten bassängen länge.. lekte med bollar och sedan var vi i babybassängen & där kröp han runt för fulla muggar.
Tog en fika efteråt och Vincent smaska på en clementin. Som kom ut lika fort så jag hoppas inte han också blivit magis för det har Magnus blivit idag.
Bäst vi håller oss inne nu imorgon ifall att. Igår kväll skrek han massor och ville ligga hos oss i soffan, o pruttade lite. . så förmodligen hade han ont i magen men jag förstod inte sammanhanget förrens idag när vi kom på att Magnus var magis. Vi somnade alla 3 i soffan igår och det var såå mysigt.

När vi kom hem från badhuset så åt vi (jag) mat. Tvätta, hängde tvätt, vek in (fruktansvärt stora lass) kläder.
Jag vek om allt i min garderob också för det var jätte rörigt.
Plocka iordning överallt, dammsög, lekte med Vince och sen somna han helt utmattad efter denna dagen.

Nu blir det en familjen annorlunda kväll här hos oss. Jag missa det förra veckan när jag jobbade.
Så mycket bättre kan det inte bli, för jag fucking looooooove (hahhaa) det programmet - Dock inte mer än Solsidan för det är helt amazing :-) Låt det aldrig ta slut!
Tjohoo


Kom ju på att jag kan fota med Iphonen fram tills våran kamera är färdig från lagningen :D
















MAMMAS LJUVLIGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0