Nämen tjena mittbena igen :D



G O S S N U F F E N N N < 3 < 3 < 3
(den där synen ser man inte ofta, helt stilla - vilandes mot sin arm:)

Han är inte på humör idag, även om han är så länge som sagt är feberfri så förmodar jag att han har ont någonsoms för han är kinkig och blir ledsen för minsta lilla. Går det inte över när han vaknat så ska han få sig en alvedon. . . Så jobbigt när man inte vet vad som är felet, och han kanske har jätte ont i öron/hals eller vad som helst.

Vi ska ialf stoppa ned han i åkpåsen och ta en liten promenad för att inhandla middagen. Blir gott med lite frisk luft för allihopa. Magnus är seg idag, hahaha. Han kom in & tjötade i sovrummet vid 2-3 snåret.
JAG VAR INTE PÅ TJÖTHUMÖR när man äntligen kommit till ro efter Vince somnat om.
Hahhaa, men jag var en underbar fru imorse och kom in & väcke honom med lite Nyponsoppa :D

Vad ville jag med detta inlägg? Njaaa, ingenting egentligen.
Ville bara säga Hej lite granna och ta igen lite blogginlägg.
Hihiiii (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0