O herre min gud

Oh my god, det är HÅRT att vara mamma & jobba! Men nu ska Magnus jobba några dagar framöver så jag bara kan va mammaledig med mitt allt♥ ! Hatar att missa värdefulla timmar med honom.

Det har iallafall gått bra med mina bredvidgångar. Personalen var mycket nöjda med mig, enligt samordnaren. Tyckte jag var en jätte go tjej och att jag gärna skulle komma tillbaka - Sånt är ju alltid roligt att höra!! Det har varit spännande men efter att "gått hemma" så länge har man glömt bort hur kämpigt morgon & kvälls upptagningarna är. Tror att jag behöver öva upp mina muskler som fan igen efter sjukdomstiden för mina armar & ben är totalt slut & bortdomnade. + att jag cyklar. Jag är en mycket hurtig kvinna

Man är lite rädd för brukarna ibland. När man ska ta på dom byxor & dyligt måste man alltid kolla en extra gång över axeln så dom inte får ett gött tag i håret o luggar tag eller sparkar till en.
Imorse när vi skulle tvätta en i ansiktet rev hon mig & var helt psykotisk i blicken - Hahaha. Tur jag tar sånt med en nypa salt. Dom är ju faktiskt där för att dom är sjuka!

Vi har hunnit med att laga mat, vara ute & gått/gungat & lekt efter att jag kommit hem. Jag får så dåligt samvete när jag är utan honom.
Jaja nu ska jag ägna tid åt min älskade son<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0