Öron

Hello!
Nu sitter jag alldeles ensam i soffan & tar det lungt Ska äta färsk tortollini till kvällsmat. Magnus är iväg på match i Gbg och sitter på Viphyllan och har det gött, den grisen!!! :D

På morgonen idag var jag & Vince på Kyrkans barntimmar & lekte. Det uppskattades lite mer av Vincent att leka med större barn. Därefter somnade han i vagnen medans vi knallade iväg till Närakuten..eftersom att det tar flera dagar innan man får tid på Barnmottagningen.
Han skrek & skrek & pilla sig i öronen i väntan på doktorn. Dck var det ingen "akut" öroninflammation just nu.. utan vätska bakom trumhinnan & någon utbuktning. "Det lättaste jag kan göra är att skriva ut medicin, till unga mammor som dig.." OKEJ, HAHAHHA. Dom är så sinnessjuka på det stället!! Får provosion ju fler folk dom tar in.. och alltid när man är där så ska man få diklofenak för ALLT. Fast det inte ens är det felet är!
"-Men det är inte så bra, så kom tillbaka om 2 dagar och ring till Öronmottagningen"

Dom är skit kassa där på Närakuten men jag gick bara dit för o se ändå.. ska ändå ringa Öron.
Jag har ingen aning vad det där betyder, som han just nu har.. dock vet jag iallafall att han konstant är på sina öron samtidigt som han gnäller och det oroar mig. Därför har jag nu gett honom närspay och alvedon och hoppas få en tid snabbt på öron, mammas lillkille!

Gick hem och lagade mat.. därefter knallade vi bort och lekte med Nellie!
Han har bara sovit 20 minuter på hela dagen så nu hoppas vi han sover lääänge imorgon =D
Ska ju jobba imorgon kväll :)- Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0