Reumatismen. . .

Om någon jävel undrar varför jag inte pratat (skrivit) om Bechterewsen på länge (skönt det, att slippa höra gnäll) så är det helt enkelt för att mina sprutor är så sjukligt grymma att dom trollat bort allt vad smärta heter.
Dom där 11.000 varje månad gör u n d e r  v e r k  för mina inflammationer.
Jag glömmer faktiskt stundtals bort att jag har en svår reumatism.

Dock är det noga med att man tar dom exakt samma dag varje vecka. Har jag glömt en dag & tar den dagen efter så känner jag genast massa värk.
Då vill jag inte tänka på hur det skulle kännas när man har uppehåll i en längre period - Nästa graviditet, jag längtar redan efter dig ;-)<3 Mohaaaaaha.

Nu pratar jag alltså om ryggen & bäckenet. Höften KAN jag ju inte få ont i längre iochmed protesen (förutom om den skulle hoppa ur led och jag därför måste opereras igen..eller efter 10-15 år då det är dags att byta ut den igen pga att den slits ut)

I SOMMAR KAN JAG ÅKA TILL SKARA SOMMARLAND OCH FÅ BADA.
((Sist vi var där så bada jag 10 min i den kalla bassängen och kunde inte gå resten av dagen. Så kul var det med den dagen man längtat så efter)). Kan även sitta ute kallt sena sommarkvällar utan att va rädd för smärta dagen efter. Såna där sjuka saker man levt med i många många år.

MEN MEN. DET JAG SKULLE SÄGA VAR IALF ATT DET ÄR GÖTT ATT VARA SMÄRTFRI. VARJE DAG!
Hemsk smärta är inte ett liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0