The bibbls

Hallåååjjj!

Har varit uppe sen 05.30 idag. Myyyycket tidigare än vad lill-killen gick upp. För han & pappsen sov vidare såå gott så. Jag började nämligen jobba kl 07.

Nu sitter jag på bibblan och väntar på att de 2 herrarna ska komma hit för vi ska va här & leka en stund på barnavdelningen. Alltid roligt. Skojsigt för Vincent & träffa barn också. Vi var allt på Öppna i ondags men tråkigt att sitta inne bara såhär på en fredagssdag också:-)

Känns konstigt att vara utan min fina fina kille såhär när man jobbar. Men det blir en bra "uppvärmning" fram tills sommaren eftersom jag bara jobbar just nu när Magnus är ledig från sitt jobb så det blir ju inte så fruktansvärt mycket!
Mammas skrutt-unge. . . kanske saknar mig & undrar vart jag tagit vägen =/ Jag saknar honom iallafall<3

Igår när vi skulle gå till bilen så gick han själv några meter och då flög han i backen med ansiktet före. . .
Han fick skrapsår på pannan & kinden. Även ett ganska stort blodsår på näsan :'( BUHUUU hu hu.
Han ser helt förstörd ut. Tänk va rädd han ska ha blivit när han flög i backen så <3

Vi har iallafall dagen ihop idag (Magnus jobbar helgen. Delad tur imorgon). Ska laga god fredagsmat & ha det underbart framför ljuvliga ljuvliga SOLSIDAN ikväll. Love it - love it - love it.

Jag hoppas att dom kommer snart. Ska pussa min lill-goding så det står härliga till :D

H O P P A S  N I  F Å R  EN  H E L T  U N D E R B A R   H E L G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0