The workkk

Då var man precis hemma från jobbet. . . där man haft & göra, om man säger så!
Det är verkligen annorlunda att arbeta med Geropsyk i jämförelse med "vanlig" äldrevård. Det är liksom väldigt mkt & göra på bara ett äldreboende. Då ska vi inte snacka om detta =D

Det lackas ur, rivs, sparkas, skriks & slåss. Man vågar typ aldrig slappna av. Från en sekund när någon varit superglad slår det över på en sekund och blir fly förbannad & helt maniska i blicken!
Jag antar att man vänjer sig vid detta också! Det här är ju alldeles nytt för mig.
 
Vincent har feber igen =( Tog tempen innan jag åkte & då låg den på 38.3...hostar som tusan gör han också.
Hoppas hoppas jag får tag på öronmottagningen imorgon. Måste dit fooort och kolla ordentligt.
Ser att det håller på & växa igenom en dubbeltand där inne på honom också. Det är sjukt svullet & blått i tandköttet!! Som tur är så är han lika glad och lycklig som vanligt så han kan ju inte va såå himla påverkad!

Nä nu ska jag äta choklad & kolla lite här. . N A T T I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0