Underbar underbar (varm) vårdag!!!

Sjukt härlig dag. Solen har lyst, det har varit varmt i luften, varma vindar, fåglarna har kvittrat. Ja kan det bli bättre? Man blir helt full av energi och vill aldrig gå in. Därför har nästan hela denna dag spenderats utomhus.

Kl 11 hade jag tid på Omsorgens hus där jag skulle lära mig hur datasystemet går till. Så jag själv kan lägga in de dagar jag kan jobba. Perfekt, slipper dom ringa & tjöta och man måste tacka nej. . .
Sen gick vi till Pizzerian och tog en Pizza. Jag är inte jätteförtjust i Kungsbacka's pizzor där de inte finns riktig kebabsås så jag og lövbiff, pommes & bea-sås. . .
Gick runt i solen på stan..köpte mina skor & en vårjacka till Vincennnn. . . :) Nu är det ju verkligen varmt ute. Iallafall idag, och då är det skönt att dra på nåt lätt. Man märker att han är mäkta trött på overallen, som han knappt kan röra sig i. Kan jag tänka mig, bläää för tjocka stuffs. .

Sen åkte vi hem & han fick mat. Magnus åkte till jobbet och vi tog en liten promenad (Vincent promenera hela vägen) ner till lekparken nedanför oss där vi träffa på Anders & Nellie. . efter en stund kom även Michaela och vi följde med dom hem. Småttingarna badade <3 Såå söta, och åt våfflor till kvällsmat & titta lite på Emil i lönneberga innan det var dags & gå hem. Han totaldäckade här hemma :-)

HELT HELT UNDERBAR DAG IDAG!
((Ser rätt kallt ut att sitta sådär bredvid snön ser jag nu, men det har varit helt sjukt varmt idag..hihi))


Lite förstor mössa? Haha :)








Trötta små sötnosar framför Emil i Lönneberga. Vincent kollar dock bara på
Teletubbies i en halvtimma högst så Emil var inte att tänka på i mer än 3 minutrus:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0