Hello Söndag

Natten har väl inte varit i bästa laget. Men vad ska man begära med en sjukling?. . Han vaknade först vid 22-snåret. . Stoppa in nappen, men det hjälpte inte... gav han lite välling men han vägrade.. tog upp honom och vagga han lite, då njöt han. Men man kan liksom inte gå & bära en nästan 12kgs kille hur länge som helst så jag la försiktigt ner honom. Han blev ursinnig och kasta sig baklänges helt förtvilvad - Det var bara att ta upp honom igen.. jag satte mig och smekte hans hår i soffan och han tjyv-sov med halvöppna ögon. .. Satt så en halvtimma men sen tyckte jag de va bra, man vill ju helst inte sitta blixt still en hel lördagkväll och då gick det bra att lägga ned honom!

I natt så har han vaknat med tappad napp titt som tätt. . vid 04 var det samma visa igen. Nappen totalvägrades, välling likaså. Bärde honom till soffan & satt där - Det gick bra men där hade jag ingen lust att sitta hela natten. . försökte lägga honom i spjälisen - IKKE, i våran säng, ikke. . . Drog honom i vagnen en halvtimma - Då så äntligen :-)

Tyckte så synd om honom. Han som aldrig krånglar, då vet man verkligen att han känner så dålig. Men han kändes inte varm! Inte EN gång sen han föddes har har vaknat och skrikit utan att han varit hungrig, förutom när han hade magis i somras - Har verkligen haft tur! Som man hört om vaggning och att gå runt hela nätterna. Han har sovit hela nätter sen han var 12 veckor.
He's a sleeping beauty<3

Idag verkar han feberfri, men är ytterst känslig. . så vi fick väl se hur han är under dagen!
Jag är iallafall oerhört sugen på att göra Potatismos, panerade torskfileér och remueladsås - Allt hemmalagat - Godast så!
Ingridienser till såsen : Créme fraiche, Majonnäs, Bostongurka, Citron, Dill, Vitpeppar, Salt . .
Det får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0