20:41 - Fredags Kväll

Blir lite dåligt med bloggande nu när man arbetar!!!

Igår på hemvägen från jobbet så exploderade mitt cykelhjul på min nya cykel... H Ä R L I G T!!!
Det blixtrade och flög i flisor.. lät som ett pistolskott typ - Så högt! Bara flög av cykeln i rädsla.
Så nu fick jag skjuts i morses. Fick dra upp grabsen!

Därför har jag alltså jobbat på morgonen. Jobbarkompisen släppte av mig på Kungs när vi slutade i väntan på killarna.
Vi åkte till stranden på Hanhals holme. . . gick lite i vattnet och lekte med hink & spade. Sen kom världens åskmoln in med muller precis över oss. Men vi såg att det var helt klarblå himmel på andra sidan havet där Svärmor bor så vi åkte till den stranden där vi fick ytterliggare 1 timmas sol innan åskmolnen kom även dit.
DÅ gick vi upp till dom på deeras altan & käka årets första jordgubbar med glass !<3.

Magnus släppte av oss hemma så fortsatte han att hjälpa dom att flytta dit deras möbler. .
Jag har dammsugit & skurat här hemma... varvat ner lite med lill-gubben innan han slocknade!!

FREDAGSMYS blir det nu med film. . . .Myspyspys. Ska verlkigen ta tillvara på denna kvcäll för hela förra helgen jobbade jag & denna helgen jobbar gubben. Så är det när man går om varandra =D
Ha en trevlig kväll !!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0