Härliga sommartider =)=) < 3

Vid 12 skulle vi åka ut till havet. Då gick plötsligt solen i moln & det var moln överallt - TYPISKT, tänkte vi.. Men åkte ändå eftersom det var så himla varmt i luften oavsett.
När vi närmade oss Tjolöholm så var himlen helt klarblå. . Konstigt att det alltid är sol vid havet!! Då vet vi det till nästa gång. . I tjolöholm har vi tittat på slottet och mest varit på stranden som ligger där.
Vincent har kastat stenar i vattnet, doppat fötterna, plupsat i, gått nakenfis i vattnet, grävt i sanden, jagat fåglar. . Han njöt såå himla mycket. Jag älskar att se min lill-kille må bra och gör alltid mitt bästa varje dag för att han ska ha det så bra som möjligt !!! Han gör massa roliga saker hela dagarna och vi bara skrattar hela tiden åt honom.. och med honom ! Han förstår typ allt man säger till honom också -- Min fisooonge!


((Han badade inte! Kanske ser ut så eftersom han va naken men han gick runt i vattnet med fossingarna bara & tappa balansen så kom i med armar & ben.. därför han fick gå omkring nakenfis i vattnet=)=)))


























På vissa bilder ser det ut som det var svinkallt när solen var i moln.
Men faktum var att så var det IKKE - 25grader varmt i skuggan.
& vattnet var suupervarmt ! ! !

L O V E L Y
=)

Kommentarer
Postat av: Angelica

jättefina bilder =) han är ju så söt din lille grabb!

2010-05-21 @ 19:54:13
Postat av: Angelica

jättefina bilder =) han är ju så söt din lille grabb!

2010-05-21 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0