Måååndag

Ny vecka igen.
Vi har morgonmyst jag & killen min.. Traskade bort till Kyrkansbarntimmar för jag tänkte att det skulle va trevligt för Vincent att träffa lite barn. När vi kom dit stod det på dörren "Stängt tills v. 36" .. Jahaaa, det var ju roligt! Fram tills början på semtember. Hahha. Då har han redan börjas inskolas på dagis.

Så vi fortsatte att traska iväg till lekparken där vi gungade, åkte rutchkana & grävde i sandlådan.
Han blev jätte trött efter en stund så då gick vi in och han hängde på mig och sov när jag la ned honom i spjälisen. Hur ofta händer det liksom? Hahaha.

Jag har målat vårt köksbord X2. Magnus tog första omgången i förrgår.. Hann med en stol också sen orkade jag inte mer. Helt slut, hahah förstår inte hur min kära fader orkar det där 7-16 varje dag.Fy fan! Du är en redig man du, papsi.

När han vaknar här strax blir det lite lunch för honom och sedan går vi ut och leker med grannen. Kalle, han är också 15 månader och ska börja på samma avdelning på dagiset som Vincent ska börja på i augusti.
Är även en till kille på gården som är 16 månader som ska börja då. Så himla kul med lite barn i samma ålder så dom bara kan springa över till varann när dom blir större.

Kalles pappa är pappaledig med honom och Magnus går sin sista vecka innan sin pappaledighet så då kan ju dom umgås endel med killarna i sommar - Perfekt =)=) Sparka boll skulle dom göra på deras stora fina gräsmatta mitt emot här. Dom bor i ett exakt sånt fint hus som jag vill ha. Nybyggt! (:

Hej hej

((Solen lyser idag och det är supervarmt.. Va skööönt. Ska ta med gå-vagnen som Vincent kan gå och tralla med här ute.. Slippa dom hemska jackorna - Ska passa på att pressa mig lite till då. Fick rejält med färg förra veckan:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0