Mors dag idag. .

Och lilla Vince har uppvaktat sitt mamma med en orkidée, världens goaste parfym (som han själv valt ut. Magnus tog fram lite olika parfymer så han fik lukta. När han kände den här som jag fick så log han sitt största leende, därför fick det ju såklart bli den.. & den var ljuvlig=) och ett kort.

kl 18:00 skulle vi vara hemma hos svärmor. Jag hade såklart velat va och firat min egna lilla mamma men det får bli till nästa helg=/. . Där åt vi grillat & tårta. Det var sviiinit kallt. (16-17 grader, hahaha) Självklart satt vi ute och åt. Brrrr! Vincent somnade i vagnen =)=) Lillgrodis.

Nu har jag hoppat ned under mitt dunis och ska strax sova - Imorgon väntar nya äventyr med min lilla kille som inte är stilla en sekund!!

Jag Älskar Dig Mamsi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0