My bäcken

Mina Enbrel-sprutor verkar slutat ha verkan. Hoppas på att jag bara lagt dom fel i kylskåpet, för nu har jag inflammation i ryggen/bäckenet igen och I have paaaain. Inte haft på nästan 1 helt år. Bästa året nånsin! Men alltid är saker för bra för & va sant !! Jag undrar hur bäckenet hade mått utan mina sprutor så här ett år efter.
1 månad hade gått med ryggvärk förra året och det syntes ju stora förändringar redan. Undra hur det hade sett ut efter 1 år? Hade jag kunna leva som vanligt!?
Jag är ju såå glad för mina sprutor. Jag dör om dom ska sluta verka på mig. Hoppas hoppas det är en tillfällighet.
Har ju nästan glömt bort min svåra sjukdom eftersom jag inte känt av den det senaste. Helt plötsligt när man känner smärta åter igen så blir det en del av sin vardag ännu en gång..

SKa till jobbet nu & lyfta gamlingar med rygg-helvetet. Men men. Solen lyser ialf så klaga vore fel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0