Otroligt härlig söndag.

Vi pallrade oss iväg till badhuset förut. Det var skojsigt, Vincent trodde inte det var sant när han tittade in genom fönstret. Såg alla barn & dom stora bassängerna!
Han gapskratta en stund när han kom i vattnet men sen ville han dra sig uppåt för han har fullt upp med att springa runt överallt. . .
När vi duschat och gjort oss iordning så promenerade vi bort till lekparken i stan (våran älsklingslekpark) och hängde där resten av eftermiddagen. Solen gassade så det kunde inte varit bättre.
Tog en härlig promenad hem.

Väl hemma har det varit de vanliga sysslorna som är .. Ätit mat, plockat in disk, dammsugit, plockat iordning, lekt på rummet, gett Vince gröt, bytt blöja, borstat hans tänder, satt på pyjamas.. Varvat ned honom lite, gjort en flarra välsing och lagt han i spjälisen.

Nu ligger jag & gottar mig under täcket och känner harmoni i kroppen när jag vet att det ser anständigt ut hemma + att jag vet att jag har en god sovmorgon som väntar imorgon då Magnus är ledig efter att jobbat helgen.
Hääärligt!
Ska kika på lite film här om en stund och mysasssss. Mysa är mitt andra namn - Allra helst på helgerna.
Finns massa gottigt kvar från igår också =)=)

TJOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0