Snicksnack :D

God kväll !!
Här ligger jag i sängen & nickar till i princip hela tiden men jag tvingar mig att hålla mig uppe eftersom jag ska ha sovmorgon imorn. Då får man passa på tycker jag ! :)

Blir lite dåligt med bloggning. . Är ju iväg & jobbar titt som tätt. När jag kommer hem vill jag bara bara vara med lilla Vincent prinsen ! På kvällen somnar man på stört. Man är knappast gravid, sjuk eller ammar längre (bara sitter i soffan) då man kunde slänga in en 5 inlägg per dag. Haha.

Har just tittat på Eurovision och ätit jordgubbar .. (Lillkillen fick också smaka förut idag men han gjorde barfa grimarser.. haha så han fick smaka blåbär istället & det älska han) Sverige gick ju inte vidare.. så känns inte så stor mening med att kolla på lördag (iofs jobbar jag nog ändå till 22:00) Man vill ju ändå heja på sitt egna land och hoppas.. annars känns det ju inte kul! Tyckte iallafall Turkiet, Cypern & den där 16-åringen va grymma ! =D

Vincent fick va hos sin farmor imorse när jag jobbade.. tills 11,45 för Magnus jobbade också.. när han kom hem sen hade han 39.5 i feber =/ Han är förskyld och har ju 4 tänder som spruckit igenom.. Stackarn..
Fått alvedon och så bädda jag ned han med tunn filt i soffan förut med festis framför teletubbies - Då njöt han! Hhih<3<3

Igår shoppade jag som bare den.. Skor till mig, Vincent då, Magnus.. massa kläder till mig, 2 lampor, 2 blommor + krukor, ny sug/pipmugg, nappar, keps till lillen, armband till han, nagelack, lipglans & ögonskugga..handla mat.
Hmm tror det var allt.. ville helst köpa brio-köket till han också, ratt till vagnen & en rutchkana men man kan ju tyvärr inte köpa allt på samma gång. Som jag gärna alltid vill /gör - Fy miggg! (Ändra på sig - Hur gör man=/?) 

Skulle få lön för både April & Maj men fick bara för Maj.. *Morrr*, så ska försöka få tag på chefen imorgon också!
Godnatt. Hur många gånger har jag somnat under detta inlägg egentligen? Haha. Sluta va så enveten kanske. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0