Besök här hemma

Godmorgon !! Då var äntligen helgen här. Lördagsmorgonen började med att lilleman ville gå upp kl 05.15 - Härlig tid va ;) Han hade nog somnat om när jag bärde in han i sovrummet men om nån reser sig upp så vill han springa efter upp & då är det kört.. Och Mathilda som låg imellan oss ville gå och lägga sig i soffan för Magnus låg med armarna bakom huvudet som han alltid gör när han sover och jag vet hur obehagligt det är att ligga bredvid.. Hans armbågar ligger och vaggar mot ens huvud och man bara väntar på att han ska röra sig i sömnen för då får man en fetingsmäll rakt i huvudet av dom vassa armisarna, då blir man livrädd mitt i natten !!

Jaja då det var bara att gå upp.. Kevin kom strax efter så nu sitter vi helt döda framför Bompa och dagen har börjat!
Jag hoppas vi alla kan vila en stund när Vince vilar "middag" =D Hihi.

Imorgon är det min sovmorgon och jag lääängtar. Hihi !!

Vi hade Idolmys igår.. När papsen lämnade av barnen här (syskonen) så hade jag precis slutat jobbet.
Så vi gick allihop och hämtade lill-Vince på dagis. Det tyckte nog dom va jätte kul att få följa med på !!

Han brukar alltid va jätte glad på dagis men han hade varit lite kinkig =/ Och va resten av dagen igår ocksåå.. Förmodligen övertrött för han sover inte alls lika länge på dagis som hemma. Stackars mammas lilla ! ♥
Men blev överlycklig som alltid när han får se morfar iallafall..

Hemma fikade vi innan pappa åkte vidare hem igen. Dom ska flytta nästa helg så han ska passa på att tapetsera om lägenheten innan dom lämnar den, nu när dom är barnfria ! Skönt för dom..

Vi tog en härlig promenad i kylan till Hemköp och köpte lite gottigt till helgen. Sen kom Magnus & hämtade oss så vi slapp gå för mördar-backarna..

Grillad kycklig & honungsmarinerade revben åt vi, med potatissallad...
Jag tog fram lite fredagsgott till Vince innan han skulle lägga sig : Gurk & morotsstavar med dipp till.
Tänkte att det skulle va en utmärkt god grej att ha på helgerna till honom men han ville inte ens smaka så jag få väl prova ikväll igen.. Han fick några chokladbitar iallafall och han va i himmelriket. Han åt aldrig upp det utan gick & slickade på chokladbiten en gång i kvarten, precis som han inte skulle få nåt mer.. :( Hahaha gosi !

Sen blev det idol och jag somnade ganska snabbt. Vid 21.30, så rolig är jag !

Idag får vi se va vi ska hitta på... Jag vill åka till Ullareeeeed :)
Dock antar jag att vi ska göra det nån annan helg och det är röd dag så förmodligen blir det väl att gå till nån lekpark i stan och fika ..

Såhär trött är jaggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0