Dryga jävlar.

Man klagar på ungdomar men pensinärer då? Hur dryga är inte dom.. kan inte ens säga tack eller ens le när någon kommer springandes mot dom och hjälper dom upp med rullatorn i bussen.. Hallå? Jag hade varit sjukt tacksam.

(Skulle man bli bjuden på mat hos sin gammelfarmor så hade man snällt ätit upp och tackat för maten trots att vi kanske inte alltid äter en stek utan några helst kryddor eller salt med kokta grönsaker till..
Men hade vi bjudit dom på Tacos så hade dom sagt "-Ne fy fasen.. Såna nymodernigheter äter då rakt inte jag".
Jag tycker mer o mer att äldre är dryga jävlar alltså. T.om ungdomar är trevliga idag och tackar för sig. )

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med!! Dom flesta pensionärer verkar ta för givet att vi yngre typ ska släppa fram dom i kön å hjälpa dom bara för att dom är gamla! Många är oerhört otacksamma!! Usch sånt gillar vi inte. Vart med om att man fått en knuff nån gång men inte fan ber dom om ursäkt. (det finns ju undantag förstås som med allt;) Hoppas allt e bra med dig å lilla magen=) kramar! Hoppas vi ses snart!

2010-11-04 @ 16:35:03
URL: http://emmazorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0