En aning hormonell (?!)..

HELLO !!!
Idag har det varit deppig-hetens-dag. Jag har gråtit, gråtit OCH gråtit ... Inte haft nån speciell anledning, eller alla anledningar blir typ stora. Har gråtit helt förtvivlat. Hahaha, ja det är inte lätt att va gravid.

& igår skrattade jag så tårarna sprutade åt Pensinärs-jävlar på Tvn. Jag var verkligen helt förstörd efteråt, grät som ett barn bara för att det var så kul och det slutade med att jag bara grät o grät o grät.... Sjukt, jag skämdes över mig själv!

Smockat i mig en Bigmac för en stund sen.. Smarrigt! Känner mig verkligen stor nu, det gör ont i magen när jag böjer mig ner så den börjar nog bli för stor för att göra det.. och när jag bärt Vincent gör det också ont i magen !!
13kilos klump kanske är för tungt.. Men mammas älskling är ju mammisuuuuk ♥

Ska strax ta fram Julskinka (från sharken), vörtbröd och senap. Har köpt tomteskumm & julmust också <3<3
SÅÅÅ SUGEN. . . . Det enda jag äter till frulle & kvällsmat (Dock inte de sista jag skrev..hihi)

Imorgon åker vi till Trollis. Mamms & Papps trivdes ikke på Karlstorp så dom ska flytta tillbaks till ett hus i Skogshöjden.
Mysmysmys att va där till Jul med tänd brasa...

HOHOHOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0