*Host host*

Har varit så mycket sjukstuga här det senaste så har inte funnits så mkt & skriva om:)
Vi hostar ikapp här hemma. Så fort vi behöver säga ett ord så hostar vi tills vi nästan spyr. Inte riktigt, men nästan. Vi har fått hem hostmedicin - Coccilana, och slemlösande. Dock får inte jag ta den slemlösande.
Tar inte hostmedicinen i onödan heller eftersom den innehåller lite morfin. Dock får gravida använda den men det känns ju alltid sådär med starka stuffs.

Jaja. Vi kämpar på här hemma ändå så att säga. Lillen har fått vara på dagis måndag & tisdag och det har varit gudomligt för oss att bara fått ligga i sängen & dö lite, sova lite & dö lite till ;P
Man får så sjukt dåligt samvete om man ska ha ett barn hemma då. I helgen & sent på EF när han kommit från dagis tvingade vi oss alltid upp för att inte Vincent ska undra varför vi ligger där.. Sen när klockan börjar närma sig 17.30 har vi mått som goast för då tycker vi det är en okej tid att sätta på barnprogram (annars får vi dåligt samvete för att han ser mkt på tvn också HAHA. Vi får dåligt samvete för ALLT) och kan slappna av.. Hahaha :)

Vi håller på att planerar in en Ullareds-dag. Vill kunna köpa alla julklappar på ett och samma ställe och där har dom ju liksom ALLT. Har ingen lust att springa i 100 olika affärer när man är ganska mkt gravid just nu.
Sen så är det så bra med barngrejer där och om man behöver något till den kommande bebisen.
Alla "stora" grejer har vi ju efter Vincent.. Massa kläder också men alltid kul nya kläder också såklart och sängkläder & sådär. Vince behöver också nya sängkläder. Jag vill köpa såntdära fint Barbapåslakan & kuddar till honom. Hoppas & tror att det finns där på Ullared.

Älskar min lillkille sååå mycket. Han är otroligt otroligt bestämd av sig nu för tiden och vill gärna testa oss men fy faderullan va ljuvlig han är, helt amazing ♥♥

Somnar sittandes i sängen nu - Sååå, G O O D N I G H T!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hoppas ni blir friska snart. Inte alls roligt att vara sjuk. =0(



Pappa klipper alltid Melvin när vi åker dit eller dom hit till oss. Hans hår växer som bara den. Avis är jag! Varför växer inte mitt hår så fort? Haha!



Ja, jag tycker allt att vi får ses. Vi åker nog till Thn i januari igen. Familjen åker till Thailand den 7 dec och jag jobbar 215 timmar.



Krya på er! Kraam

2010-12-01 @ 12:51:55
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0