Le åt världen & världen ler åt dig



Var äntligen min sovmorgon-dags idag, såå härligt att ligga kvar & inte bry sig om nåt. Trots att jag somnar sjukt tidigt på kvällarna så kan jag uppenbarligen aldrig få för mycket sömn. Det sorligaste är att jag skulle kunna sova dygnet runt om jag tillät mig.
Hur man ska orka när ens barn slutar sova middag är för mig ett mysterium . . :)

Vi har haft en ganska lung söndag. Åkte till Varla och tog en promenad i kylan. Brr, ibland undrar vi om vi är tokiga som ger oss ut i ur & skur för vi ser aldrig en människa ute. Haha, men jag skulle aldrig klara att sitta inne en hel dag. Man sitter ju redan inne på mornar & kvällar liksom.

Tittat på massa hus & radhus. Vi tittar väldigt mycket efter radhus just nu... Vill hitta, vill hitta !
Men det får bli när det blir. Man vill ju ha det perfekta så man kommer nog få titta runt endel.
Och i det områdena som vi vill ha är det väldigt svårt att få, folk där släpper aldrig sina hus där ;P

Jag är trött på att bo en bit ifrån allt. Jag vill bo mitt i smeten i princip.. Har man sitt lilla hus där med en trädgård med staket runt så kan ungarna ändå springa hur fritt dom vill, när även gatorna runtomkring är lugna också...

Magnus jobbar extra ikväll också. Skönt med lite bonus-pengar till jul så att säga.
Jag kommer i veckan att ansöka om Havandeskaps-penning så jag kanske bara jobbar 3 veckor till.
J i p p i e . . . Slippa kämpa musten ur sig med ryggvärk, foglossning i ljumske och "den stora magen" med tunga gamla :D - Jag tvivlar faktiskt inte nämnvärt på ifall det blir beviljat heller för min chef sa att hon aldrig varit med om avslag under hennes tid som chef eftersom hon skriver så grymt =)

Jag har lurat Vincent precis & lagt varm mjölk i hans nappflarra istället för välling. Verkar som han gick på det.
Hihi .. Lurismami !!

Tagga upp lite mysstämning här hemma inför Ensam mamma & tagga upp inför en hård arbetsvecka.
Hejhej

ÄLSKADE RARING ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0