My jacket .(v).

Brr what a cold day ..
Jag & Vincent har promenerat i en timma idag. Frisk luft kan man ju lungt kalla det för. Han hjälpte pappa & farfar o meka med bilen, det var ett riktigt allvarligt moment för honom. Ett viktigt arbete hade han att utföra.
När han tröttnade satt han framför ratten och brumma. Då as garvade han för han trodde han var busig och inte fick sitta där egentligen ;P

Jag fick min älskade jacka som jag trånat efter sen jag provade den igår... Helt underbart satt den på !
Nu behöver jag inte gå med rosa varje dag, utan har 2 varma jackor att välja på ||


Åt på Mcdonald's. Där Vincent INTE va rolig att ha & göra med innan han fick sin Cheese - Fy fasen.

Nu sitter han nybadad framför Teletubbies innan sängen väntar, och vad väntar jag på ?
Jooo : Ensam mamma söker såklart ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Får man gissa att du tänker ha chips, dipp å gotte till?? ;) hihi

2010-11-07 @ 17:51:45
URL: http://emmazorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0