Nattetider #

Jag har alla möjliga saker som händer mig på nätterna när jag är gravid. Haha. Nätterna från hell ??

Som vanligt är det ju skulderbladet som gör svin ont vid 4-5 tiden så jag vaknar och skriker för det gör så jädra ont, får ta alvedon & värmedynan där på. Foglossning i ljumsken (på opererade sidan såklart) som värker när jag rör mig i sängen och nu dom senaste nätterna får jag kramp i höger vad .. Jag drabbas av panik och glömmer alltid av vad det är som man ska göra med foten, om man ska vinkla den uppåt eller om man inte skulle göra det, så det slutar man att jag ligger helt blickstilla och gapar tills det släpper för jag inte vågar röra mig & göra fel :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0