Planeringsdag.

Spenderades igår i Hindås en bit ifrån Göteborg. Majsan, min arbetskamrat hämtade up mig & en till vid 6.40 så mötte vi upp alla andra vid Varla kl 7 för då gick bussen.. Det var mörkt & snöigt så var inte långt ifrån att somna på bussen, som tog en timma.

Väl framme så blev det frukost och den fortsatte vi att arbeta grupparbeten med BITT. & så va det lite redovisningar & sådär... Bitt, fika, bitt, fika.. Hihi, var mkt fikaaa!

Sen åt vi lunch och arbetade mer med bitt. När vi var färdiga dansade vi Line-dance i 1½ timma.
Efter det var det fri-tid för promenad, bastubad eller mingel och på kvällen var det middag med förrätt, huvudrätt & efterrätt innan vi åkte hem & va hemma vid 21.

Behöver jag tala om att jag fick försöka hålla upp ögonen med händerna dom sista timmarna?
Puuuh. En hård dag för en gravid kvinna :-) & utan att få se sin lill-gris på hela dagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0