Sjukgympastik

Varit hos sjukgymnasten nu på morgonen. Hon tror att det är foglossning jag har i ljumsken. Typisskt att det ska va just på den sidan då där det redan är stelt & orörligt.
Hon kände & klämde lite, vi bestämde att jag ska prova TENS igen (som jag haft förut). El-stötar som ska driva bort smärtan på något vis, och få igång kroppens egna morfin.
Så en sådan fick jag hem.. Ska även börja med vattengympa, men ska börja med Gravida så jag bara slipper va med äldre. Så jag är med i gravid-vatten-gympan men får några övningar som är speciella för mig, för att få upp rörligheten.

Ska även ha Annan rörlighets gymnastik /styrketräning på onsdagar.. så man kanske slipper va så stel, eller iallafall förbättra det lite.
Så nu blir det fullt ös, medvetslös !!

Jag kunde redan idag logga in på näter på Stjärnstudio och kolla bilderna som Vince tog på dagis igår.
Mammas sötgroda :




Kommentarer
Postat av: emma benjaminsson

Hej Emily. Vad stor Vincent blivit! Jag ska oxå börja bassängträna igen, ska dit på torsd. Jag är inne i ett rejält skov nu, men får inget annat utskrivet än citodon. Vad tar du när du har ont? Jag är inte gravid, men planerar så därför vill läkaren inte ge mig kortison eller antiinflammatoriska tabletter.. vet inte hur jag ska härda ut. Tur man har kryckorna i alla fall.. kram

2010-11-09 @ 15:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0