Snart helg igen ! =)=)

Hohooo vilken natt jag hade inatt. Så fort jag rörde mig så högg det till i höger skulderblad och ljumske.
Jag skrek och svor och gick upp varje halvtimma hela natten för & kissa och för att inget hjälpte !

Vid 05.20 ringde klockan för då var det dags att gå upp till jobbet.. Va småseg efter värktabletterna men var bara att ta på sig och gå till bussen.

Dagen har gått bra .. men har varit otroligt trött. Efter dagis har vi bara myst framför film faktiskt.
Det gör vi i princip aldrig för det får jag alldeles för dåligt samvete för (Förutom en stund på morgon & kväll innan nanedags).. men nu behövde både jag & Vince det för vi var trötta båda 2 och jag nicka till en stund..

Nu ligger jag & vilar ryggen på värmedynan min och sträcker på magen.. den går ända upp till revbenen så det värker även där när man sitter upp. Hahaha, låter som ett evighetsgnäll här ;P

Imorn är det helg igen och mina syskon kommer över helgen & bor hos oss.. Mys!

Natti
:)

Läser om grisarna vill & vill inte innan det är dags & sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0