Vår dag.

Så härlig dag har vi haft idag.
Varit på Söderstadens lekpark och lekt i nån timma och sen mötte vi upp the daddy in the house på badhuset, plaskats och lekts för fulla muggar.
Brösten svällde över bikiniöverdelen, och de så härliga ödmjuka badpersonalen som alltid är så trevliga kollade argsint på mig. Vadå? Ådriga bröst är väl fint eller!?

Ätit pannbiff med lök och brunsås, potatismos med kokta grönsaker till nu på eftermiddagen. Det är min älsklingsrätt nu för tiden - Jag får till det bättre för varje gång och nu smakar det himmelrike !

Det var helt svart ute när vi kom hem - Jag blir absolut inte deppig utav att det blir mörkt tidigt, som många blir.
Snarare tvärtom. Jag tycker det är fruktansvärt mysigt. Tänk barnvagnspromenader i villområden i mörktet.. Och tänk snö på detta också, som knarrar under fötterna, med en inbäddad lillfis i åkpåsen. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0