Vardagsblask

Gick upp 05.30 imorses för att bege mig till bussen & jobbet.. Där har jag slitit på ! :)
Tog bussen hem igen när jag slutat och la mig en halvtimma och vila innan Vincent kom från dagis..
Magnus & Vincent handlade lite.. Jag lagade kotletter , pommes & beasås.. så gick vi ut i ovädret och gjorde lite sand-kakor men Vincent gick mot vår ytterdörr och sa "-Brr".. haha, stackarn så vi tog ett varmt bad och har myst framför Pippi under täcket i sängen :):) Mammas goskille <3 Världsbäst & det mest fantastiska jag har.

Magnus jobbar lite extra nu på kvällen och jag väntar på Bonde. Jag kommer nog däcka framför det för jag är helt färdig och jag ska ta 6 bussen imorgon bitti igen.
Natti mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0