Veckan är kommen & helgen försvunnen.


Haft en fullt-upp-dag. Jobbat, hämtat på dagis, lagat mat till lillen, dammsugit, plockat iordning, badat lillen, gjort kvällsmat. . Osv osv !

Veckan har bara börjat. Är knappt ledig en dag juuu..
Vaknar varenda natt av en evig värk i höger skulderblad. Bara nattetid, går över direkt när jag går upp.
Samma tid varje natt (i minst en månad nu) .. Vid 4-5 så vaknar jag o skriker & gormar, får ta värktablett och värmedyna. Har jag tur går det över efter en stund. Den turen hade jag imorse, somnade om så ljuvligt så ljuvligt utan värk på den varma härliga värmekudden. Vad händer då? Joo klockan ringer 5.30.
Det var ljuvlighetens ljuvel för mig kan jag försäkra er om.

Här är iallafall dagens magbild (efter en hård dag för en sleten mama som ej orkat göra sig iordning - Ser ganska efterbliven ut, men försök att se bort det, om det ens går- Tack) Vecka 29.




Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

Tack, vad gullig du är! Och vilken fin mage :D Kram

2010-11-22 @ 19:17:56
URL: http://madeleines.se
Postat av: Sanna

Hejsan,

jag heter Sanna och klickar runt på lite bloggar.

Hittade din, och såg att du har reumatism.

Jag är 20år och har idag haft diagnos RA i 4år.

Har hört att reumatismen lindras vid graviditet, stämmer det? :)

Fin blogg föresten!



Med vänliga hälsningar

Sanna

(använder inte min blogg så flitigt längre)

2010-11-23 @ 08:00:45
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0